vrijdag 3 februari 2012

Resultaat van vandaag


Vandaag heb ik een hoes gemaakt om mijn saaie werk-agenda. En maar meteen ook eentje voor mijn schrijfmap, het was tenslotte een heel groot tafelkleed! :-)
Ik kwam er achter dat de opdruk niet recht loopt waardoor de schrijfmap nu een soort psychidelisch effect heeft, haha...
Van hetzelfde tafelkleed maakte ik ook al een hoes voor mijn naaimachine. Het werkt wel makkelijk, dat tafelzeil maar ik maak nog veel beginnersfoutjes...helaas! Zo had ik aan de binnenzijde van de map nog een soort insteekhoesje gemaakt maar naaide ik er helaas net langsaf (te klein geknipt) waardoor hij niet goed mee genaaid zat in de naad. (is dit te volgen?) maar ik heb hem er netjes af kunnen knippen/deels scheuren zodat het nu niet meer of minder is dan een simpele hoes.
Wel jammer van de mooie bandjes die ik er in verwerkt had. Ik ben vergeten de mislukking te fotograferen, moet er nog aan wennen om daar eerlijk voor uit te komen, huh!! :-)

Mocht je toevallig hier komen kijken, wordt dan alsjebliefffffffffffft mijn eerste volger?? Anyone?? Please??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten