woensdag 1 februari 2012

Fiepjes Boom!








Het was een lange dag zoals in mijn vorige bericht vermeld, we hebben nieuwe speentjes gekocht (in ons dialect heet dat 'fiepjes') tijdens de bevroren poging te shoppen. De oude fiepjes moesten dus weg. Nu had ik ergens in een blog (als je weet van wie, tip me ajb dan vermeld ik dat) gelezen van een kindje dat het in België in een boom bij een museum had gehangen. Dat vond ik zo leuk, maar om daarvoor nou naar België te rijden.... Toen heb ik dochter maar mooie stofjes laten kiezen en daar reepjes van geknipt om ze daarna in onze eigen 'fiepjes-boom' te hangen! 

Papa moest er aan te pas komen om ze op te hangen (hij is lang!) en Anna wilde nog eeeeeeeeeeeeen keertje fiepen voordat we naar binnen gingen... 

Zie hier:
Nog eeeeeeen keertje fiepen mama!!


Wie hem het eerst heeft.......!!
 

Het resultaat met de 4 fiepjes.


Papa hielp.

De boom toen hij nog geen fiepjes had...
Als jij een kind hebt wat van het 'fiepen' moet en dus je fiepjes ergens kwijt moet dan ben je van harte uitgenodigd om ze samen met je kind in onze boom te komen hangen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten